dimecres, 4 de juliol del 2007

Auroooooooooooooooooooooora!


La vespra de Sant Joan la tenia a la meva esquerra ballant sardanes.
No ens vam posar d'acord en si l'honor era meu de tenir-la a la meva esquerra o seu de tenir-me a la seva dreta. Avui, evidentmnt s'ha desvetllat l'enigma.
Aurora, felicitacions, m'omple d'honor haver-te tingut com a alumna, com central de l'equip d'hanbol, com a flixanca, com amiga, com a... nova Directora General de Comunicació de la Generalitat de Catalunya i portaveu del govern de la Generalitat.

Trobaré a faltar aixcar-me de bon matir i dir allò de: Bon dia Aurora! Amb qui parlés? -em pregutava Maria Carme-. Amb Aurora que està aquí, als matins per TV3!

Com que la cosa ha estat per millorar no em sap gens de greu.
Altres articles: el d'Óscar, Pere, Ajuntament de Flix.

A partir d'ara més feina, més responsbilitat... si en algun moment els nervis t'envaeixen recorda que estem amb tu. Una abraçada.